Rahayu...!
“Miyos saking renteging hawa / ambedah anggit prayitnaing
piker / sesumeh bayu ayuning asih / njembari pajar latuning titah / ilang
lunganing ngawang / nemoni asrep reseping wening / ono sanepa kagem pepiling”
Wong kang ambudi daya kalawan
anglakoni tapa utawa semedi kudu kanthi kapracayan kang nyukupi apa dene
serenging lan kamempengan anggone nindhakake. Atine kudu santosa temenan supaya
wong kang nindhakake sedyane mau ora nganti kadadeyan entek pengarep-arepe yen
kagawa saka kuciwa dening kahanane badane, wong mau kudu nindakake pambudi
dayane luwih saka wewangening wektu saka katamtuwaning laku kang dikantekake
marang sawiji-wijining mantram lan ajaran ilmu gaib awit gede gedening kagelan
iku ora kaya wong kang gagal enggone nindakake lakune rasa kuciwa kang mangkono
iku nuwuhake prihatin lan getun, nganti andadekake ciliking ati lan enteking
pangarep-arep. Sawise wong mau entek pangarep arepe lumrahe banjur trima bali
bae marang panguripan adat sakene mung dadi wong lumrah maneh.
Kawruhana wong kang lagi miwiti
ngyakinake ilmu gaib sok-sok dheweke iku mesthi nemoni kagagalan-kagagalan kang
nuwuhake rasa kuciwa. Sawijining wewarah kang luwih becik tumrap wong kang lagi
nglakoni kasutapan iya iku ati kang teguh santosa aja kesusu-susu lan aja
bosenan ngemungake wong kang anduweni katetepan ati lan santosaning sedya-sumedya
ambanjurake ancase iya iku wong kang bakal kasembadan sedyane. Wong ngyakinake
prabawa gaib iku anduweni kekarepan supaya dadi wong lanang temenan kang
diendahake dening wong akeh, iya anaa ing ngendi wae enggone nyugulake dirine,
Amarehe diwedeni ing wong akeh panguwuhe gawe kekesing wong yen anyentak dadi
panggugupake lan gawe gemeter dirine, ditrisnani ing wong akeh pitembungane
digatekake lan pakartine diluhurake ing wong akeh, iya pancen nyata wong liyane
mesthi tunduk marang sawijining wong kang ahli ilmu.
Wong ahli kasutapan tansah yakin
enggone ngumpulake kekuwatan gaib ing dalem dhirine. Ana paedahe kang migunani
banget manawa wong nindakake pambudi daya kalawan misah dheweke ana ing papan
kang sepi karana tinimune kekuwatan gaib iku sok-sok tinemu dhewekan ana ing
sepen. Wong ahli kasutapan kudu budidaya bisane nglawan marang nepsune
kekarepan umum (kekarepan wong akeh kang campur bawur ngumandang ana ing
swasana), kalawan tumindak mangkono wong ahli kasutapan mau dadi nduweni pikiran-pikiran
kang mardhika, iya pikiran-pikiran kang mangkono iku kang bisa nekakake
kasekten gaib.
Sangsaya akeh kehing kang kena
tinides, uga sangsaya gedhe tumandhoning kekuwatan gaib kang kinumpulake.
Kekuwatan gaib iku tansah makarti tanpa kendhat enggone mujudake sedya lan
nganakake kekarepan. Wong ahli kasutapan kudu anduweni ati kang tetep lan
kekarepan kan dereng, kalawan ora maelu marang anane pakewuh pakewuhe lan
kagagalan-kagagalaning. Kasekten iku kaperang ana rong warna, iya iku kasekten
putih (Witte magie/white magic) utawa kasekten ireng (Zwarte magie/Black
Magic). Awit saka anane perangan mau banjur dadi kanyatan yen perangan kang
sawiji iku becik, dene perangan liyane ala.
Kasekten putih iku satemene ilmu
Allah Kang Maha Luhur wis mesthi bae kapigunakake mligi kanggo kaslametane wong
akeh. Dene kasekten ireng iku ilmu kaprajuritan kang kapigunakake luwih-luwih
kanggo nelukake kalayan paripaksa, sarta bakal anjalari kacilakaning wong liya.
Ananing sakaro karone saka sumber ilmu Allah sarta sakaro karane iku padha
dipigunakake kalawan atas asma Allah. Tinemune ilmu-ilmu kasekten iki saranane
kalawan kekuwataning pikiran pikiran iku manawa kagolongake meleng sawiji bisa
nuwuhake kekuwatan kaya panggendeng kang rosa banget tumrap marang apa bae kang
dipikir lan disedya.
Wong kang nglakonitapa kalawan
nindakake laku-laku kang tinemtokake wis mesthi bae gumolonging pikirane
bebarengan padha kumpul dadi siji sarta katujokake marang apa kang disedya
kalawan mangkono iku kekuwatan daya anarik migunakake sarosaning kekuwatane
banjur anarik apa kang dikarepake. Swasana kang katone kaya dene kothong bae
iku satemene ana drate rupa-rupa kayata : geni murub emas kayu lemah waja,
electrieiteit zunrstof koolzunr sarpaning Zunr lan isih akeh liya-liyane maneh.
Samengko umpamane ban ana sawijining
wong kang lagi tapa kalawan duwe sedya supaya andarbeni daya prabawa kang luwih
gedhe sarta anindakake sakehing kekuwatan pikiran kalawan ditujokake marang
sedyane mau nganti nuwuhake daya prabawa. Kekuwataning daya anarik saka pikiran
iku banjur anarik dzat ing swasana kang pinuju salaras karo daya prabawa mau
kalawan saka sathithik sarta sareh dzat daya prabawa kang ing swasana iku
katarik mlebu ing dalem badane wong kang lagi tapa mau. Kalawan mangkono dzat
prabawa iku dadi kumpul ing dalem badane wong narik dzat iku nganti tumeka
wusanane badane wong ahli tapa, iku bisa metokake daya prabawa kang gedhe daya
karosane.
Wong kang andarbeni ilmu kang
mangoko iku dadi sawijining wong kang sakti mandraguna. Tumrap wong-wong kang
nglakoni tapa ditetepake pralambang telu : Diyan, Jubah lan Teken. Diyan
minangka pralambanging pepadhang, tumrap kahanan kang umpetan utawa gaib. Jubah
minangka dadi pralambange katentremaning ati kang sampurna, dene teken minangka
dadi pralambanging kekuwatan gaib.
Ing dalem sasuwene wong nglakoni
tapa iku prelu banget kudu migateake marang sirikane, kayata : wedi, nepsu,
sengit, semang-semang lan drengki. Rasa wedi iku sawijining pangrasa kang luwih
saka angel penyegahe. Menawa isih kadunungan rasa wedi ing dalem atine wong ora
bakal bisa kasambadan apa kang disedyaak. Kalawan rasa wedi iku atining wong
dadi ora bisa anduweni budi daya apa-apa.
Sajrone nglakoni tapa utawa salagine
ngumpulake kekuwatan gaib, atining wong iku mesthi kudu tetep tentrem lan ayem
sanadyan ana kadadeyan apa wae. Manawa atine wong iku nganti gugur, kasutapan
iya uga dadi gugur lan kudu lekas wiwit maneh. Gegeman kalawan wadi sakehing
ilmu gaib lkang lagi pinarsudi, luwih becik murih nyataning kasekten tinimbang
karo susumbar kalawan kuwentos kayakenthos.
Nepsu iku andadekake tanpa dayane
kekuwataning batin. Semang-semang iku andadekake ati kang peteng ora padhang
terang. Sengit utawa drengki iku uga dadi mungsuhing kekuwatan gaib. Wong kang
lagi nindakake katamtuwan ing dalem kasutapan kudu kalawan ati kang sabar
anteng lan tetep. Rahayu.....!
Tidak ada komentar:
Posting Komentar